logo

Aviso de Cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del web, realitzar estudis estadístics i analitzar la navegació dels usuaris. Premeu “D'acord” o “Rebutjar” per acceptar o rebutjar l'ús de totes les galetes o “Ajustos” per gestionar les vostres preferències sobre la seva utilització. Per obtenir més informació, consulteu la nostra Política de Cookies.

Optimus col·labora en les IV Jornades de Formació Empresarial de la Fundació Txema Elorza

05/10/2016 17:24h
Optimus col·labora en les IV Jornades de Formació Empresarial de la Fundació Txema Elorza

La sala d’actes de QFplus a Parets del Vallès (Barcelona) va acollir el passat 4 d’octubre la 4a Jornada de Formació Empresarial, organitzada per QFplus Optimus i la Fundació Txema Elorza. Més de 150 persones entre propietaris i responsables de ferreteries, establiments de bricolatge i subministraments industrials es van donar cita per abordar els reptes i les oportunitats pel punt de venda que ofereixen les estratègies omnicanal.

La ponència central de la jornada, titulada “On off, dos canals i un destí. Mites i claus de l’omnicanalitat”, va córrer a càrrec de Pablo Foncillas, professor d’IESE i un dels majors experts espanyols en e-commerce. L’omnicanalitat ofereix al ferreter la possibilitat d’integrar tots els canals existents en el mercat –permetent vendre a través de tots ells, barrejant l’on i l’offline– per oferir al client una millor experiència de compra i millorar la relació amb ell. Durant la seva intervenció, Foncillas va tractar les claus per integrar amb èxit el món on i offline, aportant valor afegit des de tots els canals que disposen a l’actualitat les ferreteries.

Després de la pausa del cafè, es va reprendre la jornada amb una taula rodona que portava per nom “Situació actual, barreres i reptes que ha de fer front el canal de proximitat”, i en la que van participar –a més de Pablo Foncillas– Ramón Puigoriol (Ferreteria Barcelona), Elvira Puig (Brico-Casa Puig), Carlos Mengual (Ferreteria Mengual), Antonio Valls (SystemShop Consulting) i Juan Luque (Optimus), i va ser moderada per Juan Manuel Fernández, de l’editorial C de Comunicación. La taula va servir perquè els ponents expliquessin les seves pròpies experiències i intercanviessin punts de vista sobre els reptes que suposa per la ferreteria de proximitat tot allò relacionat amb la venda online i les estratègies omnicanal.

La jornada va acabar amb un còctel en el que els assistents van seguir canviant impressions sobre tot el que s’havia escoltat durant les intervencions.

Producte afegit a la llista de desitjos